Logg inn med Facebook eller Google!

Jippi, nå reiser jeg!!!

Started by Ninette, 25. Nov 14, 18:04:20

Previous topic - Next topic

Anders

Fint at du er litt ovenpå igjen. Vi ankommer den fjerde juni, og kan ikke love noen ting, men mulig unge Alvhjem tar seg en plastpose-tur til Anti innimellom alt annet. Uansett.... håper dere får noen fine hunderårsdager sammen, og noe godt å feire :-)

Tjorven

Nå er det ikke mange timene igjen før jeg stolprer ut døra med Mr.Heavy, avgårde til flybussen  :P  Skal legge med nedpå litt, og forhåpentligvis få noen timers søvn før jeg må opp kl 3 i natt, puh.

Anders: ta gjerne med deg plastposen og stikk over til Anti en tur, om du får tid og lyst  ;D
Ønsker alle andre riktig god tur til Hellas framover, fortsatt god ferie til dere som allerede er der, og en herlig sommer til dere som er hjemme, eller andre steder  :-* 8)
There are no strangers, only friends we haven't met.

marjana

God tur, Tjorven! Det blir nok mye bedre straks du er tilbake på Antiparos!
Glika i zoi

Anders

Ja, ha en riktig fin tur, damen. Nå har det blitt "forferdelig" mange som skal være med til Naxos, så jeg vet ikke om det blir noen "hop-over". Men ønsker deg en helt fortreffelig tur og opplevelse :-)

marjana

Jeg tenkte faktisk å ta en tur over fra Syros til Antiparos for å feire 60-årsdagen med Tjorven 2.juni. Var jo der for to år siden, og det var veldig hyggelig!
Det viser seg at det er så dårlig båtforbindelse for tiden, og jeg må bli på Antiparos i en hel uke hvis jeg skal være der rundt 2.juni!

Så det blir nok ingen tur denne gangen, men siden en gang!
Glika i zoi

stein

Jippi! 06:05 i morgen tidlig til Athen via Køben. Uten returbillett. Først en natt på Plaka, så seile til Aegina, gjennom Korinthkanalen til Kiato, Trizonia, Patra, Lefkas, Paxi og Korfu. Det er spådd strålende vær med 18 grader og en lett bris fra øst. Helt perfekt.
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Ole

Wow....det hørtes rett og slett perfekt ut!  God tur og kos dere! 

Anders

Bare EN måned til..... kjenner at det verker i lengselsnervene.....

fila

Da var en snartur til Georgiopolis i boks ;D

Tjorven

NÅ er iallfall første Hellastur i boks  ;D Flybilletter er bestilt, og rammen satt ;D: 30.mai til 29.juni. Jippi  ;D 8) :D Denne gangen skal jeg reise sammen med ei god, blid og pålitelig venninne, og det skal bli en sann glede å feriere sammen med ei som jeg vet sprer masse glede og latter rundt seg, som jeg virkelig verdsetter  ;D
Vi drar til Antiparos først (dit må jeg jo etter alt jeg har blitt "tuta ørene fulle av",  ifølge H  ;) og så får vi se hva vi finner ut av etterpå. Har ønske om å vise henne Milos' alle nydeligheter, geologi og båthusidyller, og kanskje ei øy til, så får vi se...
Apropos se, jeg har fått nye databriller, strever litt men håper ting er leselig, hehe....
There are no strangers, only friends we haven't met.

Heidrun

Våknet i dag tidlig og fant ut at jeg var helt tom. Greide ikke tenke på noe som helst. Men så fant jeg ut av det , når jeg så det lå en lapp med følgende skrift. Du får beklage, men jeg reiste fra deg i natt, og dro til Kreta og Stavros. Hilsen dine tanker
Yamas til livet og til

Anders

Får vel begynne på prologen..... ta skjegget! Ser så dumt ut med langt skjegg når frisøren har skrellet nepen imorgen..... :-)

Siste innlegg i forumet

Syros mai 2024
by marjana | Today at 17:21:27
Hei fra Ermoupolis! Tok direktefly til Athen i mor...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...