Logg inn med Facebook eller Google!

Karpathos

Started by SiwH., 10. Jul 07, 07:21:08

Previous topic - Next topic

Margrethe

Quote from: \"Riitta\"Mikke: Mia åker hem den 27:e så kan tänka mig att det skulle passa bra den 24 eller den 25:e för då kan ju alla vara med cxsssssssss
Vi andra kan vara med i tanken och längta sdsaxd

Riitta

24. eller 25. ville vært veldig bra! Men Riitta, hold motet oppe, vi kan jo ihvertfall ringe deg, så kan du høre litt på at Xronis synger, for eksempel! zqr2eeeeeeff
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Tommy

Quote from: \"Margrethe\"
Quote from: \"Riitta\"Mikke: Mia åker hem den 27:e så kan tänka mig att det skulle passa bra den 24 eller den 25:e för då kan ju alla vara med cxsssssssss
Vi andra kan vara med i tanken och längta sdsaxd

Riitta

24. eller 25. ville vært veldig bra! Men Riitta, hold motet oppe, vi kan jo ihvertfall ringe deg, så kan du høre litt på at Xronis synger, for eksempel! zqr2eeeeeeff

Ja Riitta, deppa inte ihop nu för du inte ska resa till Karpathos, jag ringer dig från Dublin samma kväll å så får du lite irländskt i örat osså vettu  zqr2eeeeeeff
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

ROLLE

Antligen hurske jag vad sidan heter, hadde totalt tappat minnet sa fick ga till Ranghild pa Greenpeece och sporja ! Det talades om vatten och storm ? Det gallde nog 2006 ! Har  finns det inget hopp om varken det ena eller det andra, skulle sakert gora susen men inte en droppe, det ar nara ta slut i kallorna ocksa, var nere idag pa fd. Under the trees, ni minns sakert att dar finns en naturlig kalla alldeles vi vattenbrynet, det sipprade smatt ett glas i timmen ur den kallan ! Annars ar allt som sig bor enligt mitt tycke, turisterna minskar dag for dag !Det gillar jag. Forsta gangen jag kort omkull med scooter !! som tur slog jag mej inte alltfor illa, var litre pa smatt olovliga vagar, genom Piles till Pine tree restaurangen, vagen ar ej atrt rekomendera, rena rama idiotin men har kort den forut och klarat mig helskinnad, men haller val pa bli for medelaldrig sa det ar best halla sig till asfalterade vagar. S er framemot fa traffa andra Hellas forum aktiva, sa vi ses,till dess hors vi sakert igen.

Riitta

Vilken tur Rolle att du inte skadade dig allvarligt zxzaxxxxxxxxxx

Tack alla festprissar för omtanke :wink:  zqr2eeeeeeff
Fåt ta igen det på Hellasfesten i Oslo zqr2eeeeeeff

Riitta

Mikke

...haderu hjelm, Rolle..?? :D
Kommeru ihåg när jag gick omkull me scooter i Aperi å fiolen ramla ur fodralet och forsatte nerför backen....
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

Liv

Bra at det gikk bra med dere begge!

Mannen min hvelva engang med en stor traktor i Volada.Traktoren rullet hele fjellsida nedover,så det var slutten på den.Mannen min slapp heldigvis med skrekken,han rakk å hoppe av. Han holdt på med olivenhøsting fra traktoren,da den tippa rundt. Bratt og skummelt mange steder på Karpathos.

Mikke

ujinamejsan...det lät farligt värre det, traktor på rullning.Vikken tur/skicklighet av mannen din da...!!! Var traktorn försäkrad??
Mikke
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

ROLLE

Forstas hade jag hjalm men den satt jag pa !!! Tur hade jag, allena pa den vagen skulle jag val vara bra korpmat vid det laget, mastye tanka om vad det ar for ide sitta pa hjalmen !Blasten har slutat som borjade igar, sa hoppas det fina vadret fortsatter som dessa tva vecjor som varit.

Mikke

Abbans, Rolle !! Med att \"sitta på hjälmen\", menar du att den låg i utrymmet under sadeln,va?? Jo, det är ju ganska vanligt, jag har gjort det själv...Funderar på att ta med en ok cykelhjälm från Sverige och ha därnere, det är ju iallafall bättre än ingenting... :D
Vi ses nästa vecka !!!
Mikke
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

Riitta

Dagens rapport från Karpathos:
Blåser storm och mycket folk på väg till vallokalerna zxzaxxxxxxxxxx  zxzaxxxxxxxxx
Riitta

Siste innlegg i forumet

Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....