Logg inn med Facebook eller Google!

Chios - Kos

Started by Marit, 08. May 07, 15:48:16

Previous topic - Next topic

brit

Quote from: \"Marit\"
Quote from: \"Livsnyteren\"Ille å si det marit,men det er akkurat det jeg skal gjøre på Chios zqr2333222222 Jeg skal sløve så mye som bare jeg kan zxzaaaaaaaaaa

Skal sende Pjokken en lang PM og sette opp et program for deg Arli, det kan fort bli kjedelig skjønner du. Pjokken trenger dessuten sikkert masse med hjelp med å ordne opp i heimen (som f.eks. som rengjøringshjelp  zqr2eeeeeeff ), og som hjelpefotograf.
Stakkars deg Arli! zqr2333222222 Trodde det var ferie du skulle ha? ztweeeeeeeee  zqr2333222222

Svein~B

Quote from: \"brit\"
Quote from: \"Marit\"
Quote from: \"Livsnyteren\"Ille å si det marit,men det er akkurat det jeg skal gjøre på Chios zqr2333222222 Jeg skal sløve så mye som bare jeg kan zxzaaaaaaaaaa

Skal sende Pjokken en lang PM og sette opp et program for deg Arli, det kan fort bli kjedelig skjønner du. Pjokken trenger dessuten sikkert masse med hjelp med å ordne opp i heimen (som f.eks. som rengjøringshjelp  zqr2eeeeeeff ), og som hjelpefotograf.
Stakkars deg Arli! zqr2333222222 Trodde det var ferie du skulle ha? ztweeeeeeeee  zqr2333222222

Det er noe som heter aktiv ferie...   zqr2333222222

Jeg pleier ikke å sløve i ferien. Det gjør jeg så mye ellers, så i ferien vil jeg gjøre noe annet.  :-)
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Marit

Du har så rett Svein~B, aktiv ferie er tingen og jeg er sikker på at det er akkurat det Arlitos trenger på Chios.  zqr2333222222

Siden det er arbeidstid så schåler jeg i kaffe for den......  zthhhhhhttttt
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Svein~B

Quote from: \"Marit\"Du har så rett Svein~B, aktiv ferie er tingen og jeg er sikker på at det er akkurat det Arlitos trenger på Chios.  zqr2333222222

Siden det er arbeidstid så schåler jeg i kaffe for den......  zthhhhhhttttt

Schåler? Hva har du i den kaffen, du?  ztweeeeeeeee
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Livsnyteren

Quote from: \"Marit\"Du har så rett Svein~B, aktiv ferie er tingen og jeg er sikker på at det er akkurat det Arlitos trenger på Chios.  zqr2333222222

Siden det er arbeidstid så schåler jeg i kaffe for den......  zthhhhhhttttt

Akkurat som jeg ikke har en aktiv hverdag ztweeeeeeeee Du skulle prøve jobben min litt du SveinB så ville du slappa av litt også zqr2333222222

xristina

Quote from: \"Marit\"Du har så rett Svein~B, aktiv ferie er tingen ...
OK - om aktiv ferie er å gå mellom hotellet-stranda, stranda-hotellet, rommet-baren, baren-spisested, spisested-baren, baren-rommet - som du og jeg praktiserer Marit, så er jeg jammen mer aktiv enn det jeg trodde. ;-)

Ellers tror også jeg at Arild nok er den av oss som har den mest aktive arbeidsdagen. Få av oss hadde nok orket det kjøret i lengden... Så jeg synes du bare skal slappe av og kose deg, og gjerne la Pjokken varte deg opp! :-D

Og Marit; hva skal du egentlig der å gjøre...? Kos deg på Kos og stikk til naboøyene med god kommunikasjon til Kos i stedet for! ;-)

Livsnyteren

Quote from: \"xristina\"
Quote from: \"Marit\"Du har så rett Svein~B, aktiv ferie er tingen ...
OK - om aktiv ferie er å gå mellom hotellet-stranda, stranda-hotellet, rommet-baren, baren-spisested, spisested-baren, baren-rommet - som du og jeg praktiserer Marit, så er jeg jammen mer aktiv enn det jeg trodde. ;-)

Ellers tror også jeg at Arild nok er den av oss som har den mest aktive arbeidsdagen. Få av oss hadde nok orket det kjøret i lengden... Så jeg synes du bare skal slappe av og kose deg, og gjerne la Pjokken varte deg opp! :-D

Og Marit; hva skal du egentlig der å gjøre...? Kos deg på Kos og stikk til naboøyene med god kommunikasjon til Kos i stedet for! ;-)

Ja PJokken skal nok få kjørt seg når jeg er nede zqr2333222222  Det blir nok en del scooterkjøring på oss men jeg skal nok få tid til en dag på stranda også zqr2333222222

xristina

Ja, det håper jeg da virkelig at du får tid til. Det er godt å bare ligge der, kjenne sola steke, bløte seg i det herlige havet og bare nyte at man er til...

*lengte lengte*

brit

Quote from: \"xristina\"Ja, det håper jeg da virkelig at du får tid til. Det er godt å bare ligge der, kjenne sola steke, bløte seg i det herlige havet og bare nyte at man er til...

*lengte lengte*

Kunne ikke vært mere enig xristina! zqr2333222222  zqr2333222222

xristina

Det er en herlig følelse... :-D

Marit

Quote from: \"xristina\"
Quote from: \"Marit\"Du har så rett Svein~B, aktiv ferie er tingen ...
OK - om aktiv ferie er å gå mellom hotellet-stranda, stranda-hotellet, rommet-baren, baren-spisested, spisested-baren, baren-rommet - som du og jeg praktiserer Marit, så er jeg jammen mer aktiv enn det jeg trodde. ;-)

Ellers tror også jeg at Arild nok er den av oss som har den mest aktive arbeidsdagen. Få av oss hadde nok orket det kjøret i lengden... Så jeg synes du bare skal slappe av og kose deg, og gjerne la Pjokken varte deg opp! :-D

Og Marit; hva skal du egentlig der å gjøre...? Kos deg på Kos og stikk til naboøyene med god kommunikasjon til Kos i stedet for! ;-)

Xristina, du har den absolutte oppskriften på en aktiv ferie, men ikke si det til Arli da !!!  zqr2333222222  

Og, du har helt rett, jeg koser meg absolutt best på Kos og nærliggende øyer..... erwwrewwrrwrrr
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Svein~B

Nå er hydrofoil-rutene lagt ut på openseas.gr. Det går hydrofoil hver dag fra Kos til Pithagorio, Samos. Så vidt jeg kan se, er det fortsatt bare den ene ferja pr. uke fra Kos til Chios, men fra Samos by (Vathi) går det ferje fire ganger pr. uke. Det er to ferjer som trafikkerer strekningen. Dessverre går begge to de samme dagene, så selv om det er fire avganger pr. uke, så er det avganger bare to dager pr. uke, men altså to avganger de dagene.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...