Logg inn med Facebook eller Google!

Noen sommerbilder fra Tjøme

Started by Torill, 03. Jul 08, 19:03:57

Previous topic - Next topic

Anita

Quote from: \"Torill\"Ja hun er herlig Anita :flower: Har henne somregel en uke hver sommer. Men ikke noe for allergikere trur jeg :cheers:  Når hun har vært her en uke,støvsuger vi nok til å få en ny Maia,som hun heter. Dessuten snorker hun verre enn.... skal ikke nevne navn :blackeye:

Hi hi - tror ikke jeg skal neven navn her i gården heller  :compress:

En annen ting med å ha dyr er at en blir veldig bundet og kan ikke reise bort uten at en har ordnet seg med kennel eller venner. Derfor synes vi at det er forsåvidt greit uten dyr i huset. Vi har god anledning til å kose med kattene til min bror og svigerinne når vi er på besøk der. De har 9 perserkatter som de reiser rundt på utstilling med  :cyclopsani:

Vennlig hilsen Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Torill

Helt enig med deg der Anita. Katten vår fylte 9 år nå i mars. Og etter henne blir det ikke flere dyr her i gården! Ikke en gang en gullfisk :cheese: Det er herlig med dyr,og det blir veldig trist den dagen vår \"sære\" katt ikke er her mer,men nok er nok :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Riitta

Blev varm i hjärtat när jag såg Cavalieren :grommit:  Vi hade två stycken sådarna för länge sedan :? Nästan som jag längtar efter dom :alien:

Riitta

Magnolia

Jeg er så imponert over uteplassen din, Torill. Der har du virkelig et minihellas. Ditt kunstneriske sinn har fått utfolde seg fritt. Herlig. :)

Og så vovsen da. Noe så nydelig. Ikke rart at du koser deg nå. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Katta

Nydelig! Du snakker om å ha sans for detaljer.

filhellener

Du bor virkelig trivelig og \"gresk\", Torill  :sunny:
Når sola skinner på Tjøme om sommeren kan du vel ikke ha det så mye bedre  vel ? :iconbiggrin: - bor du langt fra havet ?

Vi var veldig heldige med været i vår miniferie i Tønsberg forrige uke  :sunny:  - vi bodde to minutter fra stranda på Skallevold så vi var ikke på Tjøme denne gangen, men jeg synes det er h e r l i g der ute  :flower:
Kari

filhellener

Quote from: \"Maritza\"Kunne ikke dy meg Torill.
Vi har hatt \"gresk aften\" i kveld her på Hønefoss, men fava, tzatsiki, tomato/onion salat, Vasilis crabsalat, kalamaris og greske kjøttboller. Mythos, raki, metaxa og steinovnsbakt brød så klart.  2 mnd til neste Karpathostur. Jamas.

Så d e i l i g dette så ut da  :iconbiggrin:
- nå m å jeg bare lage en gresk aften igjen snart  :cheese: - jeg har forresten maken til serviettene dine, Maritza  :icon_smile:
Kari

Torill

Quote from: \"filhellener\"Du bor virkelig trivelig og \"gresk\", Torill  :sunny:
Når sola skinner på Tjøme om sommeren kan du vel ikke ha det så mye bedre  vel ? :iconbiggrin: - bor du langt fra havet ?

Vi var veldig heldige med været i vår miniferie i Tønsberg forrige uke  :sunny:  - vi bodde to minutter fra stranda på Skallevold så vi var ikke på Tjøme denne gangen, men jeg synes det er h e r l i g der ute  :flower:
Nei,jeg bor ikke langt fra havet :cheese: Verdens Ende ligger 10 min unna med bil. Stranda har jeg tvers over veien. Til verdens ende reiser man gjerne når stormene raser,eller det lyner og tordner. Da har man panorama utsikt (nesten som i Kardamili Magnolia :blackeye: ) Hvis bare varmen kunne komme tilbake nå,så skal jeg nok holde ut her til september :flower:  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Quote from: \"Riitta\"Blev varm i hjärtat när jag såg Cavalieren :grommit:  Vi hade två stycken sådarna för länge sedan :? Nästan som jag längtar efter dom :alien:

Riitta
Kan godt forstå at du lengter etter dem Riitta :cheese: \"vår\" lille Maia er verdens snilleste hund,og så går hun så godt sammen med vår katt. De er jevngamle og har tilbragt mange stunder sammen :flower: Men det er vår lille pus som er sjefen da :cheers:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Legger ved et lite bilde fra Moutmarka,som ligger like ved Verdens Ende :cheese: Jammen bor vi flott ja :cheese: Det er underlig det der,hvor vant man blir med stedet man bor på. Man glemmer liksom å se hvor vakkert det egentlig er :blackeye: Takk alle dere som har minnet meg på det :flower:  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Quote from: \"Torill\"Legger ved et lite bilde fra Moutmarka,som ligger like ved Verdens Ende :cheese: Jammen bor vi flott ja :cheese: Det er underlig det der,hvor vant man blir med stedet man bor på. Man glemmer liksom å se hvor vakkert det egentlig er :blackeye: Takk alle dere som har minnet meg på det :flower:  :flower:
Det er kanskje en grunn til at Per og jeg falt sånn for klippestranden på Lesvos :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Katherina

:flower: Tatt for titten, Torill. \"Lille Hellas\". Ja, det er fint her på Tjøme. Stolt av øya jeg får gjeste nesten hver dag. Når været er fint, forlenger jeg ofte dagene og nyter naturskjønnhetene her.

 :cheers: Jeg er heldig, jeg som kan veksle mellom Horten og Tjøme.

Må bare nevne det: Nå er det 1 MÅNED til Kardamili!  :blob8:

Det er sant det er godt å ha noe å lengte etter.  :drunken:

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...