Logg inn med Facebook eller Google!

Ta en titt på Operafantomen ?

Started by ROLLE, 15. Apr 08, 06:02:16

Previous topic - Next topic

-POE-

Sy klänningar är ju inte min starkaste gren men så mycket ser jag att Du
är riktigt duktig!

Applåder!

//PO
//PO

ROLLE

Du kan din sak, är fortfarande mållös av beundran för det du åstadkommer !!! Du måste se en massa porträttmåleri i helfigur från 16-1700 talet för att finna nya ideer för dina arbeten ?

Katta

Quote from: \"operafantomet\"Jeg er månedens presenterte antrekk hos en velrenommert side som heter \"Realm of Venus\". Dette er gøy!

http://realmofvenus.renaissanceitaly.net/yourgarb/2008/Anea.htm

(sånn helt personlig kunne jeg ønske bildene var bedre sortert/presentert på siden, men jeg er jo kjempestolt, da...)

Forstår kjempe godt at du er stolt - gratulerer! Er enig i at presentasjonen var litt rotete, men det er jo ikke din skyld. Imponerende arbeid.

Liv

Gratulerer!  :flower:

Veldig imponerende. :-)

Torill

Utrolig flott!!! Gratulerer :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Riitta

Verkligen fint. Blir djupt imponerad. Jag har själv tummen mitt i handen så jag beundrar alla människor som kan skapa något vackert med sina händer.

Riitta

operafantomet

Oi.... dette er stedet å gå om man føler seg litt miserabel en dag... Tusen, tusen takk for alle de fine kommentarene og tilbakemeldingene! Gikk fra  :angry3:  til  :jester:  på få sekunder!

Quote from: \"Mixelite\"Gratulerer operafantomet! Utrolig flott! Og kreasjonene dine... Jeg som ikke klarer å falle opp gardiner en gang uten å bli uvenner med symaskinen er kjempeimponert!
Jeg klarer heller ikke gardiner... jo \"enklere\", jo verre. Med kostymer kan man skule ev. feil bar et tonn blonder og gull, det kan man sjelden med gardiner...  :laughing1:

QuoteDet är imponerande!! Och så kul att få följa med i arbetet ditt, till den färdiga kretionen!
Så gøy at du syntes det! Var i tvil om hvordan jeg best mulig kunne presentere kjolen. Vanligvis skriver jeg mye om prosessen, uten å vise bilder. Men bilder av kjolen \"in making\" kan være vel så nyttig. Det er egentlig de ferdige bildene (både utseende og layout) jeg ikke er 100% fornøyd med, men skal ta nye senere en gang.

QuoteTilogmed en ignorant som meg ser skjønn kunst når den er såpass overveldende. Hva krever ikke dette av innsats?
Tusen, tusen takk! Jo, det er tidkrevende (og til tider dyrt) å ha en hobby som dette. Men vanligvis har jeg to-tre prosjekter samtidig, og når jeg er lei av det ene, hopper jeg over til det andre. Eller legger alt vekk. Slik holder jeg det gående. Denne grønne kjolen er litt spesiell fordi den stort sett ble fullført på to uker. Vanligvis bruker jeg gjerne 6-7 måneder... men da som sagt med svært sporadisk jobbing. :downtown:

QuoteSy klänningar är ju inte min starkaste gren men så mycket ser jag att Du
är riktigt duktig!

Applåder!

//PO
Tack så mycket! Helt ærlig så er det ikke selve syprosessen jeg er god på. Der kan det gå fort i svingene, og mye taes på øyemål. Men det å skjønne hvordan noe skal konstrueres, samt samle riktige stoffer... det er jeg langt bedre på. Og det kommer man langt med!  :bom:

Νομιζω ειναι τα φαρμακα μου παιρνω...

operafantomet

Quote from: \"ROLLE\"Du kan din sak, är fortfarande mållös av beundran för det du åstadkommer !!! Du måste se en massa porträttmåleri i helfigur från 16-1700 talet för att finna nya ideer för dina arbeten ?
NOE skal man da ha igjen for en bachelorgrad i kunsthistorie?  :tongue1: He-he, når andre diskuterte perspektiv, ikonografi og penselstrøk, så var jeg minst like opptatt av draktene... \"Oi, en søm der.. og fløyel... og snøring i siden!\"...

Men ja, har brukt altfor mye tid på å studere gamle malerier. Har kategorisert endel typologisk (etter årstall, område og likhet i stil):
FIRENZE: http://www.geocities.com/pisslei/galleryflorence
VENETO: http://www.geocities.com/pisslei/galleryvenice
MILANO: http://www.geocities.com/pisslei/gallerymilano
DIVERSE: http://www.geocities.com/pisslei/galleryvarious.html

QuoteForstår kjempe godt at du er stolt - gratulerer! Er enig i at presentasjonen var litt rotete, men det er jo ikke din skyld. Imponerende arbeid.
Tusen takk! Samme til dere, Liv, Torill og Riitaa!

:tongue8:

Νομιζω ειναι τα φαρμακα μου παιρνω...

MaFi

Jeg legger meg langflat av beundring, jeg også!
:notworthy:
Du er dyktig, Operafantomet!

Maritsa

Bravo operafantomet. Fantastisk flott,hva er du dyktig. Du kan godt være
stolt av deg selv.

kari

Du verden. For et utrolig stykke arbeid. Og så flott. Jeg blir helt målløs. Kjempeartig å se arbeidene dine; både ferdige og når de er under utvikling.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

xristina

WOW!!!  :wav:
Du får ikke fritidsproblemer med det første du nei...

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...