Logg inn med Facebook eller Google!

Godt nytt år 2011

Started by IngeS, 29. Dec 10, 20:47:07

Previous topic - Next topic

IngeS

Vi må vel for all høflighets skyld ha en egen tråd for nyttårsønsker for året som nærmer seg.
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Ole

Godt nytt år alle sammen! :cheers:


-POE-

Gott slut och gott nytt år!

//PO
//PO

IngeS

Et nytt år nærmer seg. Det ellevte i dette århundre. Selv om ikke nyttårsaftenen feires med fyrverkeri her i Pythagorion tar jeg med et par bilder i min nyttårshilsen. Bildene er fra det fantastiske showet på havna 5. august.

Som tidligere år vil de fleste av oss fra andre land møtes på baren Iliad nyttårsaften. Kanskje blir det med noen grekere også sånn som det var sist julaften. Grekerne feirer vanligvis denne kvelden hjemme hos seg selv eller hos venner. Kunne vært moro å ta en runde til de fire - fem andre stedene som er åpne for å se hvor mange som er der. Jeg får se hva ryggen tillater, den har ikke vært særlig samarbeidsvillig en stund nå. Motbakker og trapper er det den liker aller minst.

Da gjenstår det bare for meg å takke alle dere jeg har vært i kontakt med i året som ebber ut. Dere har fargelagt hverdagen for en pensjonist bosatt i utlendighet.
[align=center]Jeg ønsker dere alle ET RIKTIG GODT 2011,
og ser frem til å møte dere igjen live eller i forumet.[/align]
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

bengalow

Det var ett präktigt fyrverkeri som du visar oss, Inge!
Jag önskar er alla andra ett sjuhelsikes Gott Nytt År! Måtte alla bli rikligt belönade, och leva lyckligt i alla sina dagar!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Anders

Et nytt år til endes. Man sender sine hilsener til familie og venner, og tenker frem mot nye, gode Hellas-opplevelser. Den første er ikke så langt unna"¦ bare drøye tre måneder nå, så får jeg atter oppleve dette stedet jeg har lagt min elsk på.

Og man tenker tilbake, på året som har gått og som har gitt så mange lykkelige øyeblikk. En spennende Naxos-påske"¦ en batteri-ladende juni-uke"¦ en septemberturné som ble både vellykket og uvanlig. Opa! Hvilket godt år det har vært!

For meg iallfall. Jeg har fått i bøtter og spann med gode opplevelser. Jeg har fått anledning til å se min foretrukne ferieverden fra andre vinkler"¦ jeg har truffet kjente og ukjente"¦ jeg har lært meg litt mer om at det man ikke får gjort i dag kan alltids bli gjort "avrio""¦ og jeg har lært veldig mye om at mine tanker og holdninger ikke nødvendigvis er så bra for meg"¦

Og jeg har lært meg å sette enda mer pris på dette forumet. Denne myldreplassen utenfor tid og rom. Her hvor kunnskap og giverglede er så fremtredende. Her hvor humor kan boble og "Alt annet" også er viktig og har verdi.

Hva dere har gitt meg gjennom året, kjære forumvenner, kan konkurrere med hva mine Hellas-turer har gitt meg.

Derfor sender jeg mine hilsener til kjente og ukjente der ute i rommet"¦ måtte dere alle oppleve et riktig så godt og gledesgivende 2011.

GODT NYTT ÅR!

Niaas

Flotte fyrverkeri-bilder, Inge!

Ønsker alle her godt nyttår!

Ja, bare drøyt tre måneder for meg også til vi drar avgårde igjen til Karpathos, påsken 2011 skal feires der! Godt å ha noe å se frem til! :flower:
Now, I have decided, I am Olymbitic.
Because I, myself am iron, and your place, magnetic!

Tommy

Ett gott nytt år tillönskas alla och envar från oss i Malmö  :cheers:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Pjokken

.

Liv

Godt nytt år alle sammen.


Siste jobbedag dette året var i dag. I morgen tidlig går turen til Geilo for å feire nyttår med famile. Nyttårsaften på fjellet er noe helt spesielt, syns jeg.

polyanna

Godt nyttår til alle, enten dere befinner dere her eller i utlendighet.

Det har vært et år med en del reising, men ikke til Hellas. Noen ganger blir livet annerledes enn en ønsker. Derfor har jeg hatt ekstra glede av andres reiseskildringer, takk til dere som deler opplevelsene her.

brit

Godt Nyttår alle sammen!
Jeg har vært noe fraværende en stund...det har sine årsaker...men håper å bli mere aktiv i 2011.
Gleder meg til et nytt Hellasår!!!!

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...