Logg inn med Facebook eller Google!

Tjorven på Lipsi

Started by Anders, 31. Aug 11, 16:41:04

Previous topic - Next topic

Anders

Ny hilsen fra Tjorven idag. Etter noen dager på studio har de nå fått et helt hus for seg selv! Masser av rom å gå seg vill i, samt ikke mindre enn tre balkonger! Og hele herligheten til en overkommelig pris også, etter hva jeg har forstått.
Over 30 grader der nå, det går i bading og soling og mye god mat/drikke, og de nyter livet i fulle drag!

Riitta


Anders

"Frøkna" forteller videre at de fikk være med på et gresk-engelsk bryllup på en lokal taverna... masse dans og ouzo, hvor natten sluttet ganske så sent, så den begynte desto tidligere neste kveld :-)
Høres jo ut til at de allerede har funnet seg særdeles godt til rette på Lipsi! Og for hennes reisevenninne må det jo være stort, hvis hun aldri har vært i Hellas før.

Anders

Ny melding fra Tjorven... de er nyss hjemkommet etter en fantastisk båttur med "Margarita". En skikkelig opplevelse sier hun. Og fortsatt ingen uhell på damen... :-)
Hennes reisevenninne har blitt "hellasfrelst" også :-)

Riitta

Gott och höra att båtutflykten gick bra den här gången :D Det är ju på utflykterna som Tjorven har haft otur :o
En till Greklandsfrälst låter ju bra ckså :D

Riitta

kaka

Hyggelig med glad-meldinger fra Tjorven!
Hils henne så masse  :)
KariK

Torill

Flott å høre at hun har det bra der nede. Fikk en melding fra henne jeg også om at det kanskje var et bryllup de kunne havne opp i    8) Godt å vite at turen har vært uten uhell så langt . Hun fikk nok av det ifjor! ::)
Ingen kan alt - alle kan noe.

Diddi

Det var gode nyheter! Godt å høre at turen er vellykket! Lipsi er jo en perle  :-* :-*
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

kirtor

Deilige Lipsi. Vi var der på dagstur i august og jamen var øya like flott som vanlig. Har feriert der 10-12 sommere tidligere og må liksom innom en tur når vi er på Kalymnos. Drar da med koselige Nisos Kalymnos.

Tjorven

Takk til Anders for videreformidling av sms, og koselige hilsener fra dere her  :)
Mikkemikk (reisefølget mitt) og jeg kom hjem i forgårs kveld, etter en særdeles vellykka ferie på Lipsi   ;D ;D ;D Hun falt pladask for Lipsi fra første stund, etter et heller kaotisk første møte og overnatting i Kos by første natta. Da var det bare enda bedre å "super-jette" seg over til Lipsi dagen etter. Har tatt masse bilder og opplevelsene står i kø her jeg sitter og mimrer. Er fortsatt i limbo-land; lukker jeg øynene ser jeg for meg den nydelige utsikten over byen fra balkongen vår   :-* (unnskyld, en av våre 4 balkonger i huset "vårt"  ;) )
Bilder og skildring kommer etter hvert utover høsten/vinteren når sjela og inntrykkene har fått landa skikkelig, OG hvis jeg får til å legge inn bilder her også   :P Er jo ikke ferdig med juni-turen min ennå, så får prøve og feile meg fram der i første omgang.
Etter en strabasiøs hjemtur fra Kos med forsinka fly, var det likevel godt å endelig komme hjem. Vi rakk nemlig ikke Trondheimsflyet fra Rygge, måtte hive oss på flybussen til Gardermoen og kjøpe nye rådyre billetter, men vi kom oss iallfall hjem samme kveld, etter ca 12 timers reisedag   :-\
There are no strangers, only friends we haven't met.

kaka

Velkommen hjem igjen, Tjorven. Hyggelig å lese at denne turen var uten de store uhellene (selv om til og fra høres lit strabasiøst ut)

Gleder meg til å få del i opplevelsene fra denne turen også, etterhvert  :)
KariK

Tjorven

Hyggelig å bli ønska velkommen hjem, kaka  :D
Det blir jo gjerne litt stressende med slike til og fra turer, men det fortrenger man heldigvis ganske fort, når man endelig er på plass på bestemmelsesstedet   ;) Kjenner meg fortsatt ganske gåen etter hjemturen, men det som står i fokus er alle gode minnene jeg har med meg, så får kroppen i gjenge etterhvert.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...