Logg inn med Facebook eller Google!

Septemberturne 2010

Started by Anders, 06. Sep 10, 05:56:37

Previous topic - Next topic

Ole

Hyggelig å høre at dere liker dere på Patmos!

Er det mange cruiseturister der? Patmos er en øy der turistmengden varierer voldsomt fra dag til dag alt etter om det er cruiseanløp eller ikke. Akkurat som antall mennesker på bystranda. Når alle cruiseturistene med like håndklær skal bade er det stappfullt, mens det er folketomt rett etterpå. Det er ikke mange som tilbringer en hel dag på bystranda, selv om den er helt ok.

Nyt den siste kvelden på balkongen deres i Skala! Jeg må nok innrømme at jeg er en smule misunnelig! :cheers:

Tjorven

Ny hilsen fra Anders. De er kommet til Leros og er veldig fornøyd med romtips fra Barbro (på Elefteria)
\"Alt perpekt så langt. Veldig varmt både i går og i dag, over 30 i skyggen. Her blir det lett å nyte livet en liten uke :D \"

Og nå fikk jeg Leros-lengsel ;)  Det ser ut til at denne turneen deres er meeeget vellykka, og ingen ting er vel bedre enn det  :D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Dette tegner til aa bli en meget vellykket turne, ja! Og mye takket vaere gode raad og tips her paa forumet. Uten all den viten og kunnskap hadde vi vel endt opp i en broedboks i Athen :-)
Naa sitter vi paa +roof garden+ hos Andoni og nyter livet. Skikkelig fin sommerkveldstemperatur, og har vaert i Panteli og blitt frelst paa stedets fortreffelighet.
Mye god mat og drikke og her samles trivelige mennesker, saa dette blir en fin kveld ;-)|

kaka

Ser ut som Anders har klart å formidle sin begeistring for Leros, og Pantelis allerede. :flower:
Han ba meg hilse alle Pantelis-elskere...  som nyforelsket medlem i menigheten :love5:

Fyren virker storførnøyd! Vi får tro at det gjelder reisefølget også. :cheese:
KariK

Tjorven

Kjenner jeg reisefølget rett, så har nok hun også falt for Leros\' sjarm  :D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Det har hun, Tjorven :-)
Og ekstra god grunn til aa feire med special greek coffee (dvs Mythos!) naa!
3-0 til Brann... haaper alle Tromsoefans tilgir meg :-)
Ellers... ren daffedag paa Leros. Stay cool round the pool har vaert melodien. En liten spasertur nedi Agia Marina ettpar timer, ellers gjort minst mulig. Og imorgen skal vi paa guidet busstur med verten... det kan jo bli spennende. Faar vel sett det meste av oyen da.
Og her jeg sitter paa roof garden gjelder ikke roykeloven... virker ikke som om den gjelder saa mange andre steder heller :-)
Men denne oyen virker lokkende, ja... og snart er borgen fullt opplyst. Fantastisk skuespill!

Tjorven

O lengsel, sier jeg bare. Eia var jeg der   :hello2:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Sjøløve

Quote from: \"Tjorven\"O lengsel, sier jeg bare. Eia var jeg der   :hello2:

Samme her Tjorven  :cyclops:  :cyclops:
Er ikke i tvil om at Anders og reisefølget har det fortreffelig  :cheers:  :cheers:
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Anders

Kalimera! Har det helt topp! Leros blir egentlig bare bedre og bedre etter som tiden gaar. Litt skyer idag, men ikke plagsomt. Varmt og godt og typisk gresk morgen.
Var paa VELDIG artig buss-tur igaar, fikk sett mangt og mye av oyen og fikk masser av info som ikke finnes i noen bok eller reisekatalog.
Daarlige kamerabatterier, saa sliter med aa skaffe den beste dokumentasjonen... veksler mellom video og stillbilder :-)
Helt topp dette bo-stedet, med trivelig +roof garden+ med fri tilgang til nettet. Bar og basseng og godt kjoekken, utsikt over Platanos og Panteli og sjoen mot Tyrkia. Trivelig nok til at det ble en litt sen kveld igaar... :-)
Kan se ut til at det blir en daff dag ved Panteli-stranden idag, Men det er jo ikke saa vondt...

Tjorven

Skjønte jeg det ikke, at dere ville falle for Leros  :D  Høres slettes ikke ille ut, det hotellet deres heller. Her fyker abstinensene til værs, \"takket\" være rapportene dine....
There are no strangers, only friends we haven't met.

kaka

Det høres bare flott ut! Veldig hyggelig at dere stadig er så fornøyde med denne turen!
KariK

Ole


Siste innlegg i forumet

Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...