Logg inn med Facebook eller Google!

Naxos sept 09

Started by Anita, 07. Sep 09, 09:16:57

Previous topic - Next topic

Anita

Her kommer en liten hilsen fra oss på herlige Naxos  :cheers:

Vi ankom et sommervarmt Naxos på lørdag, da var det 32 grader, sol og lite vind. Helt nydelig etter en heller kald sommer hjemme  :flower: Studio Kalergis er helt opp til forventningene. Rett på stranda med en hyggelig Taverna Finikos rett nedenfor hvor vi spiser frokost hver dag. Her er det også gratis WIFI... helt topp for oss litt PC-gale...avhengige... :compress:

Anders & co traff vi allerede på kaien på Santorini. Jeg kjente igjen Anders med en gang. Vi har hatt flere hyggelige stunder sammen med Anders & co... kjempehyggelige mennesker som vi er veldig glad for å ha truffet her nede. Snakk om luksus, er på Naxos for første gang og så treffer vi hyggelige mennesker som har masse kunnskap om øya.

I kveld skal vi spise middag sammen med Anders & co + Sjøløve & co. Det gleder vi oss veldig til.

Vi har det med andre ord helt topp og gleder oss til fortsettelsen  :flower:  :flower:  

Hilsen Anita & co
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

mimosas

Hei! Vi er paa Karpathos. 3uker paa dette herlige stedet.19aar naa.Har truffet flere fra forumet. Naa sitter min venninde Anna og jeg paa Agnadi og nyter livet med en mythos. Jamas. : :flower:

Heidrun

Kos dere på Naxos og Karpathos. Vet dere. Det er faktisk sol her på Råholt i  går og i dag.
Lurte først på hva den store gule saken på himmelen var
Yamas til livet og til

Annlaug

Høres ut som dere har det veldig bra både på Naxos med forumtreff og på Karpathos. Her er det sur høstvind og grå himmel så er vel ikke fritt for at jeg er en tanke misunnelig. Kos dere :))))

Anita

Skal hilsen fra Anders og si: mmmmmmmmmmmmmmmmmm

Vi sitter og koser oss på en strandtaverna sammen med Sjøløve & co --- og Anders.... herlig med en Mythos i solsteiken med bølgeskvulp i bakgrunnen  :cheers:  :cheers:  

Hilsen Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Annlaug

Quote from: \"Anita\"herlig med en Mythos i solsteiken med bølgeskvulp i bakgrunnen  :cheers:  :cheers:  

Du vet å friste oss som sitter hjemme og lengter :))))

Anne

Åååååå det hørtes deilig ut. Kos dere masse Anita og hils forumistene så mye.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Ninette

Det høres ut som dere har det utrolig deilig på Naxos :-) Bølgeskvulp, Mythos, sol og sommer - går det an å ha det bedre?

Om ti dager det min tur, da setter jeg kursen mot Kreta igjen - jess!!

Hils til reisefølget ditt, Anita - og fortsett å rapportere fra ferien deres!

vh Ninette
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Johanne

Så härligt det hörs ut med sol, bölgeskvulp och en kall Mythos. Da er livet underbart! Fint å treffe på erfarne Naxos resenerer også som kan bidra med masse gode tips. Kos dere sammen med nye venner fra forumet :)

Anita

En liten rapport fra Naxos:

Sitter på vårt stamsted Finikas og spiser brunch mens vi surfer litt på PC\'en. Herlig kombinasjon å kunne følge med på hva som skjer ellers i verden mens en inntar litt nødvendig føde... :cheese:

Været  her nede har vært så som så de 2 siste dagene. Vi har sluppet unna regn men det har blåst så \"Grekerne har måttet spikre malingen til veggen\" (iflg Anders... ). Dermed har det blitt god tid til å tusle rundt og gjøre seg kjent med byen.

Gamlebyen er jo et syn her nede på Naxos. Herlige smale gater med alle mulige krinkelkroker. Fant Cafe Naxos i går ettermiddag, der var det utrolig pittoresk å bare sitte ned for å nyte omgivelsene -- midt inne blandt alle de smale gatene. Der hadde de til og med en gullfiskbolle på toalettet sammen med en masse skjell og steiner... sjarmerende  :flower:  :flower:

Det er overskyet her nede i dag også, faktisk første gang jeg er i Syden og opplever så mange dager med overskyet vær. Vi har nå bestemt oss for å leie bil i morgen istedenfor å vente på strandvær. Gleder meg veldig til å se mer av øya  :cheese:  :cheese:  :cheese:  :cheese:

Hilsen Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Tjorven

Hei Anita, Anders og Sjøløve (med sine co)
Skjønner at dere koser dere glugg ihjæl, på tross av blåst og overskya. Fikk melding fra Anders om at Naxos falt i smak hos Anita. Da satt jeg på balkongen min på Fourni, og nå er jeg plutselig hjemme igjen :(
Fortsett og nyt dager og kvelden, alle sammen. Jeg vet hvor godt dere har det nå :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Annlaug

Rette innstillngen Anita. Er de ikke strandvær så finn noe annet fint å oppdage. Du vil få en ny opplevelse og sikkert se mer enn du ville om det bare var sol og badevær

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...