Logg inn med Facebook eller Google!

Torill og Per på Lesvos

Started by Anne, 14. Aug 09, 17:36:01

Previous topic - Next topic

Anne

Skal hilse til alle fra Torill og Per. Jeg fikk akkurat en telefon fra dem. De koser seg, men det var et men....de lengta til Skiathos. Jeg lå på stranda idag og ønsket at jeg var på Skiathos sa Torill, det er min øy. Hun ba meg si det og hilse til alle.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Ole

Ligge på stranda på Lesvos og ønske at man ikke var der?? Ha en fortsatt fin ferie!

Barbro

Jøss..det hørtes da trist ut :cyclops: ..jeg vet ikke helt hva jeg skal si,jeg :roll: ..Kanskje:nyt øyeblikkene,Torill?Lesvos er jo ei flott øy som har masse å by på om en er tilstede i nuet.Ønsker dere en flott ferie :flower: !
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

cubical

Ikke at jeg forventer at de som er på lesvos skal like de samme tingene som meg, men jeg vil nevne middag i Skala Sykamenias og eg dag på stranden Tarti.

Jeg lurer litt på om man egentlig lengter etter et sted eller om det kan være gode minner om gamle opplevelser og mennesker man har møtt.

Tjorven

Der fikk jeg meg en overraskelse gitt. Fikk også telefon fra Toril, da hadde de nettopp ankommet hotellet, (Sea Horse i havna),hadde fått samme rom som sist, og var sprudlende lykkelig over å være tilbake i Molivos. Hm, jeg tror nok de vil kose seg på Lesvos denne gangen også, men strendene er nok bedre på Skiathos, kanskje det hun mente.
There are no strangers, only friends we haven't met.

kaka

Quote from: \"Tjorven\"..Hm, jeg tror nok de vil kose seg på Lesvos denne gangen også, men strendene er nok bedre på Skiathos, kanskje det hun mente.

Vi får håper det, Tjorven! Siden det er på Lesvos de er nå. Det er vel nesten et objektivt fakta at strendene er bedre på Skiathos enn i Molivos (hvis du ikke drar bort til Petra, da)
- Uansett; satser på at de to klarer å kose seg! :cheese:
KariK

brit

Quote from: \"kaka\"
Quote from: \"Tjorven\"..Hm, jeg tror nok de vil kose seg på Lesvos denne gangen også, men strendene er nok bedre på Skiathos, kanskje det hun mente.

Vi får håper det, Tjorven! Siden det er på Lesvos de er nå. Det er vel nesten et objektivt fakta at strendene er bedre på Skiathos enn i Molivos (hvis du ikke drar bort til Petra, da)
- Uansett; satser på at de to klarer å kose seg! :cheese:

Ingen tvil om at de klarer å kose seg kaka!
Men det er rart med en første kjærlighet, som var Skiathos.

Anne

Gjensynet med Lesvos ble nok ikke fullt så stort som forventet tror jeg. Hun angret nok litt på at de ikke hadde valgt Skiathos istede. Alt var bra og de kosa seg så det var ikke det, men neste år skulle eventuelle turer gå til Skiathos for det var øya for dem. Hun mente nok ikke at hun \"bokstavelig\" lå på stranda og lengta, det var nok mest en konklusjon på at Lesvos var helt grei og de hadde det bra på hotellet og ellers, men det var et men. Torill gleder seg noe voldsomt når hun skal på tur og har kjempeforventninger, så jeg tror hun ble overrasket over reaksjonen selv.
De skulle nyte dagene.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Barbro

Jeg håper de kan nyte dagene,evt leie seg en bil,og finne skatter som enhver øy gjemmer.Noen turer til Skala Eressos,med flott strand,ville kanskje gjøre susen? :flower:
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Magnolia

Jeg er sikker på at Torill og Per har en fin ferie. Som jeg kjenner Torill, koser hun seg bare hun er i Hellas. Hun har nok funnet sitt favorittsted på Skiathos, men det betyr ikke at hun ikke kan trives andre steder. Hun har jo selv sagt at det er mange paradis i Hellas. :)
De nyter nok gode dager i sol og varme og det unner jeg dem. Neste gang kan de velge Skiathos igjen. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Tjorven

Joda, jeg kjenner til Torils forventninger ;) De koser seg nok i Molyvos også (går det an å ikke gjøre det på et så vakkert sted?) Men siden det er siste Hellasturen i år, syns hun sikkert det er litt vedmodig at hun ikke skal tilbake til Skiathos før neste år.
Tror nok vi får høre at de har hatt det fint når de kommer hjem :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Torill

Oi,oi her er det nok litt misforståelser!!! :blackeye:
Vi har hatt en strålende tur,og jeg mente helst at jeg savnet de herlige strendene på Skiathos. Det å løpe rett ut i bølgene uten å måtte se opp for glatte steiner og kråkeboller he,he.
Dessuten var Skiathos mitt første møte med Hellas,og det er noe med den øya som jeg har tapt mitt hjerte til. Så det jeg igrunnen lå og tenkte på,var at jeg så gjerne skulle hatt bare en tur til,til Skiathos iår! Men ville ikke unnvært Molyvosturen for alt i verden. Vi traff igjen gamle \"kjente\" som også kjente oss igjen,og vi ble kjent med nye herlige mennesker (bilder kommer etterhvert i en annen tråd).
Hellas ligger jo der til neste år også,men det er så leeeeeeeenge til :blackeye: Det er helst sånne tanker jeg lå og filosoferte over. Men jeg har hatt to fantastiske turer i år,som jeg ikke ville unnvært for alt i verden.
Den eneste haken på denne turen var at Per fikk et magevirus der nede,så det ble desverre ikke så mye farting rundt på øya. Så vi reiser med glede tilbake til Lesvos en annen gang!
Håper dette har oppklart endel  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...