Logg inn med Facebook eller Google!

Anbefaling av hoteller??

Started by Stiffen, 20. Mar 09, 18:01:38

Previous topic - Next topic

Stiffen

Hvilke hoteller kan passe for et par på 22 på Skiathos. Vi regner med å reise med Apollo eller Ving, så det bør vel være ett av de kan tilby. Vi er ute etter et 3+/4 stjerner, med basseng, hyggelig atmosfære og i nærhet av fin strand. Setter pris på alt av tips og erfaringer.

Dersom andre hoteller kan anbefales og eventuelt andre flyselskaper så sleng det gjerne med.

Vi gleder oss veldig til to uker på Skiathos og ønsker en optimal tur ;-)

PS. Mulig det blir en uke på Skiathos og en på Skopelos, så tar veldig gjerne imot forslag på begge øyene...

Marit

Jeg bodde på Megali Ammos House som ligger rett ved stranden med samme navn (mange av hotellene ligger ved denne stranden). Dette hotellet har ikke basseng, men det er bare å gå rett ned på stranda (1 minutt). Det er heller ikke langt å gå inn til sentrum.

Ellers så er det mange Skiathos-fan her i forumet som sikkert kan gi flere svar.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

brit

Selv om jeg har vært mange (12) ganger på Skiathos har jeg bare en gang bodd på hotell med basseng, nemlig Lalaria. Det er et Apollo hotell tror jeg. Det er vel det hotellet vi har vært minst fornøyd med, men det er noen år siden vi bodde der og det er blitt pusset opp siden den gang. Detligger ikke langt fra stranden Megali Ammos, men ligger ved hovedveien som er ganske trafikkert.
Jeg ville foretrukket et av hotellene helt nede på stranda som Megali Ammos house som Marit nevner, hotell Mira Mare er et veldig bra Hotell (VING)...vårt favoritt hotell. Anemoni beach hotell ligger vegg i vegg og er vel også Ving. Ser bra ut, men jeg har aldri bodd der. Men ingen av dem har basseng. Villa Nina ,som ligger et stykke opp fra stranda på den andre siden av før omtalte vei, er et meget populært hotell og de har basseng. har ikke bodd der, men har venner som har bodd der og vært veldig fornøyd.Ving Så har du Ekaterini som ligger ved veien,men på \"strandsiden\", er blitt pusset opp og har basseng.Apollo.
Apollo har også Lenio som ligger helt nede ved stranda og vegg i vegg med Megali Ammos house, men jeg kjenner det ikke.
Anbefaler ikke Galini selv om det har basseng, et stykke fra stranda(ikke langt), men får endel klager.Apollo
Fra Norge er det bare Ving og Apollo som går til Skiathos, hvis dere vil fly direkte.

Torill

Hvis bassenget er viktig,vil jeg bare si at bassenget på Villa Nina er veldig lite. Ellers trivdes vi veldig godt på hotellet. Men obs. bratt bakke og mange trapper.
Utsikten fra vårt hotellrom på Villa Nina, og den kjempe hyggelige verten. Ikke så god til å snakke engelsk,men særdeles hyggelig!!!,et bilde av Villa Nina tatt fra veien nedenfor og bassenget.
Ingen kan alt - alle kan noe.

Annlaug

Vi trives godt på Megali Ammos House. Det ligger omtrent helt nede i vannkanten og vannet er nydelig så har ikke behov for basseng. Kort spasertur inn til sentrum.

http://www.megaliammoshouse.gr/

Stiffen

Ser flere av dere anbefaler Megali Ammos House. Er dette et hotell som er å finne i sortimentet til Ving eller Apollo?

Men skulle gjerne hatt basseng altså...

Noen som har erfaring med Fiorella/Megali Ammos?

brit

Megali Ammos House er et Ving hotell.
Men hvis Basseng er et\"must\" så tror jeg at jeg ville valgt villa Nina.

Torill

Trur Apollo har noen hotell med basseng oppe i åsen bak Megali Ammos. Men husker ikke navnene på de. Men det finner du jo på Apollo sine sider :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Annlaug

Skiathos Palace som er et stykke utenfor sentrum er et fint hotell med basseng ( Apollo) Da må dere ta buss eller taxi for å komme inn til sentrum om kvelden, men det er et flott hotell.

Stedvard

Quote from: \"Stiffen\"Noen som har erfaring med Fiorella/Megali Ammos?
Ikke med Fiorella, men med Elias som ligger vegg i vegg og drives av de samme folkene.

Har du ingenting imot å bo 2,2 km fra Skiathos by, ca 20 min å gå, (og noe lenger om kvelden/natta på tur hjemover.  Men da er 6-7 euro for drosje er vel anvendte penger om festlighetene skulle ta overhånd en kveld  :angel4: )
eller en bratt 200m bakke opp til hotellet, så kan det absolutt anbefales.

Hyggelig vertskap og rent og pent hotell, ryddig og fint bassengområde.

2 strender rett nedenfor hotellet, Megali Ammos og Vassilias (nærmest).
I don\'t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Anne

Jeg har ikke bodd her, men har hørt at dette er bra. Aria Hotell ligger mellom hovedveien og stranda. Nylig renovert og påbygd og med baseng.
http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Hellas/Skiathos/Megali+Ammos/Hotel/Aria.htm?ext=true
Dette må være noe for dere.
Hilsen Anne
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Marius

Hei

Vi skal til Skiathos i juni og skal bo på Poseidon, noen som  har bodd der eller kjenner til hotellet og eventuelt har bilder derfra?

M

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...