Logg inn med Facebook eller Google!

Test sansene dine.

Started by woldli, 16. Oct 08, 22:13:12

Previous topic - Next topic

woldli

Jeg fant en test hos Star Tour, hvor man via lyder og lukt kan finne ut hvor man vil reise. Mitt resultat ble Mauritius, og det er absolutt et sted jeg kunne tenke meg å reise til - på vinteren! Sommeren ville ikke blitt det samme uten i alle fall en tur til Hellas. :biggrin:

Sjekk www.sansereiser.no og fortell gjerne hva deres reisemål ble.
-Linda

Magnolia

Jeg havnet på et lite sted som heter Klong Muang på øya Krabi i Thailand. Der skal jeg etter sigende kunne slappe helt av i rolige omgivelser.
Det hørtes kanskje ikke så dumt ut det, men for å være ærlig, jeg har aldri tenkt å reise til Thailand. :)
Kanskje var ikke testen så dum likevel. Jeg elsker rolige landsbyer der tempoet er bedagelig, men Star Tour vil sende meg til feil verdensdel. :) :) :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

sunbjorn

Ha ha. Nei her måtte det skje en feilkobling et sted. Jeg havnet i Dubai. Og det kunne jo for så vidt vært interessant, men er ikke det jeg forbinder med appelsiner og gresk musikk. Da heller golf og høye bygninger, noe jeg slett ikke ga uttrykk for at jeg kunne tenke meg. Jeg havner nok på Samos i 2009 også. Det er jo der jeg trives.

AsleP

Hmmm.. en liten feilkobling er det nok i bakgrunnen der et eller annet sted...

Jeg, som ihuga Kreta-farer, havnet på Kanariøyene...?

Man skal aldri si aldri heter det jo, men sjansen for at jeg reiser til Kanari er tilnærmet null!   :cyclopsani:

Skulle jeg velge bort Kreta et år, så ville alternativet helt sikkert bli et annet sted i Hellas.
AsleP

Sjøløve

Quote from: \"sunbjorn\"Ha ha. Nei her måtte det skje en feilkobling et sted. Jeg havnet i Dubai. Og det kunne jo for så vidt vært interessant, men er ikke det jeg forbinder med appelsiner og gresk musikk.

Samme her, jeg havnet også i Dubai. Et reisemål jeg aldri har reflektert over - sjansen for at jeg drar dit tror jeg er nokså liten.  Star Tour sine sanser og mine sanser er nok ikke helt samkjørte her.
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

xristina

Jeg tror nok disse sansene er koblet til Star Tours sitt vinter-program, og der er det dårlig med Hellas-turer... Om denne sanse-testen ligger der når sommerprogrammet kjøres i gang, er jeg sikker på at de fleste av oss havner nettopp der vi hører hjemme; i Hellas!

Anne

Jeg havnet i Thailand. Koh Lanta het stedet og hadde kvaliteter som frister .....PÅ EI GRESK ØY. Kunne ikke tenke meg å reise til Thailand eller den del av verden. Jeg er nok blottet for eventyrlyst som strekker seg ut av Europa. Her var vel bare vinterens reisemål puttet inn. De kan jo lage en ny til våren så kan det vel hende at vi treffer bedere.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Anne

Ser vi har svart på likt og konkludert med det samme Xristina. Ser frem til å se hvor i Hellas jeg havner.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

woldli

Jeg glemte å skrive at jeg antar at denne testen gjelder vinterprogrammet til Star Tour, men jeg synes det var en fin test likevel og tenkte å dele den med dere (og passet på å legge den under \"alt annet\" som ikke har med Hellas å gjøre). Jeg traff visst litt feil. :sad1: Jeg er veldig glad i Hellas og kunne ikke tenke meg en sommer uten, men jeg reiser gjerne til andre steder også hvis jeg har mulighet til det.
-Linda

Anne

Testen var morsom den woldli og det var jo gøy å se at jeg havnet på et sted i Thailand som nettop hadde det jeg ser etter i Hellas. At jeg ikke fristes av andre verdensdeler enn Europa er jo mitt problem og det henger mye sammen med en reumatisk kropp og trange fly + noen andre ting. Det er jo flere som har tatt testen så det kan jo ikke ha vært så feil heller :flower:
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

gesse

Mitt reisemål ble Miami.
 
Det er et brukbart utgangspunkt for å reise rundt med leiebil i Florida.

Har gjort det før og kunne faktisk tenke meg å ta en sånn tur igjen en gang.

Tommy

Jag hamnade i Egypten, ett ikke alls otänkbart alternativt resmål, tycker jag :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...