Logg inn med Facebook eller Google!

Rompriser Koufonissi

Started by Ole, 30. Apr 13, 18:03:15

Previous topic - Next topic

Ole

Jeg har sjekket priser på overnatting med basseng på Koufonissi. Her er de svarene jeg har fått:

http://www.hotelkoufonisia.gr
Date 11.07 - 17.07.2013
Nights 6
Room Two Doubles / One Triple
One Quadruple or
One Double / One Quadruple
One Executive Suite + Extra bed
Pax 11
Price 11.07 - 14.07.2013
Double Room 100,00Euros
Triple " 130,00 "
Quadruple " 150,00 "
Executive Suite 200,00 "
Extra bed 20,00 "

15.07 - 17.07.2013
Double Room 130,00Euros
Triple " 155,00 "
Quadruple " 170,00 "
Executive Suite 295,00 "
Extra bed 20,00 "

The above prices are per room / per night with
American buffet breakfast included.




http://www.aeoloshotel.com
These are the only type of rooms available for the dates you have requested:
One quadruple room for the family of four at 170 euros until the night of the 15th and 220 euros from the 16th, all rates are per night with breakfast.
One double room with one double bed poolside/garden view at 100 euros until the night of the 15th and 135 euros from the 16th per night with breakfast.




http://www.paradisekoufonisi.gr
We would like to inform you that for these dates there is available
one 4bedsroom that costs 130euro per night included breakfast,one
triple room that costs 105euro per night included breakfast and two
double rooms.Each double room costs 85euro per night included
breakfast.Unfortunately the family with 5 persons has to take one
triple room and one double room but not worry we will arrange to give
them rooms next to each other or very close to each other.I will be at
your disposal for further information.Thank you for your interest.



Så vet dere hva man må ut med på Koufonissi..... :)

ouzolina

Skopelit på deltid

Sjøløve

Ikke helt billig det der  :o :o

Regner med at prisene er mer moderate når vi skal til øya i september  ;D ;D ;D
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Solgry

Ja, hjælpes meg! Håper det er billigere overnatting i september, uten basseng!!!!! Selv om vi bare skal være der ca. 3 netter.....
Lodotter er englenes tøfler.....

Diddi

Det er det helt sikkert, Solgry. Vi var der i mai/juni et år, og da kom det utleiere på kaia og tilbød oss rom til helt andre priser. Men han fortalte at i høysesongen kunne man ikke komme hit å leie rom på sparken. Alt er utleid i lang tid i forveien. De drev og bygde mange nye rom dengang pga etterspørselen. Mange greske turister kom tilbake hit år etter år.
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

Ole

Ja, dette var dyrt. Spesielt for en familie på fem personer som skal være med. De må i mange tilfeller ha to rom, og da er man fort oppe i 200 euro natta.

Er det forresten noen som har noe å anbefale på Koufonissi? Noe som er litt billigere....  :)

Tjorven

Herre min hatt for noen priser  :o  Er dere nødt til å ha basseng? Hvis ikke, kan dere sikkert få leie den leiligheten som ligger i 1.etasje under bostedet der jeg bodde for 2 år siden, ligger 5 m fra stranda. Eierne er Michalis og Maria Prasinou (som også har To Kyma rett over veien) Michalis viste meg denne leiligheten, som er stor, i tilfelle jeg kom med familien min en gang  ;) Den passer fint for 4-6 personer, og han skulle ha 40-50€ natta for den. Jeg vet ikke om prisen blir høyere i juli/august, husker ikke at han sa noe om det. Det eneste minuset ved leiligheten var at den kun består av ett stort rom med kjøkken, og bad utenom. Løsninga mht til soveplasser var kun å sette opp skjermbrett for å avdele rommet, men det skulle vel kanskje ikke være så stort problem for en familie?
Husker ikke mailadr i farta, men den kan jeg finne hvis du er interessert, Ole. Har heller ikke bilder av leiligheten annet enn utenfra, som du kan se i Koufonissitråden min.

Regner med at du har vært inne på denne siden, men legger den inn i tilfelle andre har bruk for den: www.koufonisia.gr. Hvis man klikker på "Map" kommer alle bostedene på Koufonissi opp der man ser beliggenheten. Klikk på navnet, og det kommer opp info/bilder av dem. Denne siden var iallfall nyttig for meg da jeg skulle finne bosted der  :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Gir opp Koufonissi!  :( Å huse tre familier i juli ble visst i det vanskeligste laget for denne øya. Det skal sies at det er tre familier med litt forskjellige behov, så det er kanskje ikke så rart.  :) Og hva gjør vi da? Jo, vi tar helomvending, vendere blikket mot den saroniske gulf og Egina. Har sendt flere forespørsler dit, og svarene begynner å tikke inn. Med en uke på Egina har vi mange fine muligheter for dagsturer: Athen, Hydra, Poros, Agistri, Methana.... Og ellers så har jo Egina også litt av hvert å by på. Flyet vårt går hjem kl. 12, så da kan vi ta båt kl. 7 fra Egina og rekke flyet med god margin!  8)

Tjorven

Så synd at dere måtte gi opp deilige Koufonissi pga bosituasjonen, Ole  :'(  Du får ha den til gode en gang når det kun er din egen familie som trenger overnatting. Syns likevel det var litt merkelig at dere ikke fant noe som kunne tilfredstille alles behov der. Det kryr jo av bosteder på øya, med langt fra den prisklassen du nevnte  ??? Men Egina høres jo ut som et bra alternativ med gode utfluktsmuligheter. Håper det order seg og alle blir fornøyd  :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Det er godt mulig vi hadde funnet noe hvis vi hadde prøvd litt mer, men 10-15 mailer får holde. Koufonissi ligger der forhåpentligvis de kommende åra også. Utvalget av hoteller med basseng er i alle fall bra på Egina, så av de svarene jeg har fått er det flere aktuelle "kandidater", og det til ca halv pris av det de skulle ha på Koufonissi.

Tjorven

Da hadde jeg også gitt opp å lete  ;)  Det er vel ikke det helt store tilbudet med basseng på Koufonissi, nei.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Sjøløve

Rimeligere priser på Koufonissi i september, ja  ;D ;D

Har sjekket litt rundt, og foreløpig landet på hotel Posidonion som et mulig alternativ.

http://www.clickhere.gr/hotels-greece/koufonisia/possiden.htm

Vi har fått tilbud om et dobbeltrom inkl frokost og med havutsikt, € 40 pr natt for 2 personer i begynnelsen av september. 
Den prisen synes jeg ikke det er noe å si på - kanskje veldig stor forskjell på prisene i høysesongen og litt utpå høsten. 

Husker jeg festet meg ved det hotellet da vi var på Koufonissi, synes det lå så fint til nede ved sjøkanten.
Hotellet er rett nok uten svømmebasseng, men vi har jo det store bassenget rett nedenfor...
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | Today at 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...