Logg inn med Facebook eller Google!

Boendetips tack :-)

Started by Tommy, 25. Feb 10, 17:10:48

Previous topic - Next topic

Tommy

Är det någon av er som varit på Lesvos som har tips om boende i Plomari-trakten eller andra delar av sydkusten.
 Det behöver bara vara ett enkelt boende med möjlighet att fixa frukost/morgenmad själv, kylskåp är bra om det finns också, så klart.

Tips emottages tacksamt :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

ouzolina

Jeg ved desværre ikke noget om boende i Plomaria.

Engang, for 10 år siden, boede jeg i 3 uger i Molivos. Jeg kan stærkt anbefale Molivos. Nogen ser byen for mere \"turistet\". Hvis den er, så mærkes det ikke.

Der er en særlig sjæl i Molivos, og masser, masser af gode fotomotiver :-)

Så Tommy, du skal ikke til Plomaria, du skal til MOLIVOS :cheers:
Skopelit på deltid

Tommy

Quote from: \"ouzolina\"Jeg ved desværre ikke noget om boende i Plomaria.

Engang, for 10 år siden, boede jeg i 3 uger i Molivos. Jeg kan stærkt anbefale Molivos. Nogen ser byen for mere \"turistet\". Hvis den er, så mærkes det ikke.

Der er en særlig sjæl i Molivos, og masser, masser af gode fotomotiver :-)

Så Tommy, du skal ikke til Plomaria, du skal til MOLIVOS :cheers:

Tack för tips Mette :-)
Det är ikke kun för egen del jag spör, i slutten av maj kommer jag sammanstråla med mine 2 gutter i Athen är det tänkt, den äldste varianten vill sedan fortsätta till Lesvos o han har bestämt sig för sydkusten o Plomaritrakten, eventuellt har han sin käraste med sig. Men jag vill också ta mig dit fast några dagar senare o då troligen hyra mig en MC o fara runt med, inspirerad av någon som skrivit om detta här på forumet. Så Molivos finns i mina tankar..... Absolut :D
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

kaka

Jeg kjenner bare Lilleputs (norsk reiseselskap) steder, men jeg tror nok både Litsa og Frini også leier ut selv. Litsa ligger i Ag. Isidoros, en liten \"ferieby\" et par kilometer unna Plomari , og Frini liggelr midt mellom. (ca 10 min å gå til Plomari.)
Jeg har bodd begge steder, og likt meg godt. Og jeg anbefaler området varmt!!

Du kan jo sjekke litt  om du er interessert.
http://www.lilleput.no/catalog.cfm?nOnlineCatalogueNo=11316
KariK

Tommy

Quote from: \"kaka\"Jeg kjenner bare Lilleputs (norsk reiseselskap) steder, men jeg tror nok både Litsa og Frini også leier ut selv. Litsa ligger i Ag. Isidoros, en liten \"ferieby\" et par kilometer unna Plomari , og Frini liggelr midt mellom. (ca 10 min å gå til Plomari.)
Jeg har bodd begge steder, og likt meg godt. Og jeg anbefaler området varmt!!

Du kan jo sjekke litt  om du er interessert.
http://www.lilleput.no/catalog.cfm?nOnlineCatalogueNo=11316

Tack Kaka, jag checker detta o vidarebefordrar till kommande generation :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

JohnS

Vi bodde på Hotel Frini i fjor i mai/juni.  Det var helt ideelt for oss, med kort vei til Plomari by, og omtrent like langt til den store stranden i Ag. Isidoros.  Samtidig var det meget kort vei ned til en lokal strand, hvor damene kunne ta sitt morgenbad.  Vi reiste med charter, så jeg vet ikke så mye om prisen, men tror ikke det var av de dyreste stedene.

Og Plomari var et sted vi falt for umiddelbart for, kan anbefales på det aller varmeste.
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

kaka

Prisen på Frini er ganske behagelig, bestilt gjennom Lilleput. Antakelig også om man får direkte avtale med eier.
KariK

Tommy

Tack o tack så länge kära forumister, dette såg ikke helt fel ut nej :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Katherina

:cheers: Vi var på Lesvos / Plomari for andre gang i fjor. Plomari er en trivelig gresk by med god atmosfære, som jeg gjerne anbefaler. Kommer jo anpå hva man søker. Vi bodde på Corali rett ved stranda i Ag. Isidoros som er ei bra strand. Ved Corali kunne trafikken til og fra stranda være sjenerende. Tror nok Frini, som er anbefalt, kan være et like bra alternativ.  :cheers:
Holder på å legge inn bilder fra vår rundtur på øya

Tommy

Quote from: \"Katherina\":cheers: Vi var på Lesvos / Plomari for andre gang i fjor. Plomari er en trivelig gresk by med god atmosfære, som jeg gjerne anbefaler. Kommer jo anpå hva man søker. Vi bodde på Corali rett ved stranda i Ag. Isidoros som er ei bra strand. Ved Corali kunne trafikken til og fra stranda være sjenerende. Tror nok Frini, som er anbefalt, kan være et like bra alternativ.  :cheers:
Holder på å legge inn bilder fra vår rundtur på øya

Tackar så mycket Katherina, Corali går att finna info om på nettet, o det ser hur dejlig ut som helst o vettiga priser verkar det till att vara. Frini har vi dock ikke funnit någon kontaktinfo om alls på nettet.

http://www.globalhotelreview.com/hotel-website-68838.html

http://www.top-hotels-greece.com/location/ne-aegean-islands/none/lesvos-hotels/plomari/p1.html

Följer er rundtur med stigande intresse :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Maritsa

Hei Tommy.  Jeg har bodd i Plomari to ganger og kan anbefale stedet på det varmeste. Reiste med Lilleput Reiser og bodde på Irini.  Det er bror og søster som eier dette leilighetshotellet. Paris som har delen med Lilleput og hans søster Irini som leier ut til vanlige turister uten Lilleput. Se: www.irini-plomari.com   Irini ligger bare 5 min. på gåben til byen, oppe på en høyde.  Mange trapper hvis man bor på toppen.  Men det går bilvei helt opp, så hvis dere skal leie scoter er det aller tiders. Helt nede er det bare en vei og trapper ned til vannet.  Irini er veldig søt og hyggelig og gjør masse for gjestene sine.  Leilighetene er nydelig, godt innrettet og regjøringen er helt topp.

Tommy

Tackar för det Maritsa :-) , vi sänder iväg en förfrågan dit å så får vi se var det ändar.
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...