Logg inn med Facebook eller Google!

Har det rablet for Apollo???

Started by Anders, 06. Jul 09, 19:54:09

Previous topic - Next topic

Anders

Det kan jaggu virke sånn! De har laget til en ny og ufyselig nett-side, og skal plutselig ha dobbel pris for \"kun-fly\"-billetter fra Bergen til Santorini!
Hallo??? KLM ble plutselig veldig attraktive... vi er muligens seks mennesker som skal reise sammen, og for tolv tusen kroner kan man sitte de tre timene ekstra på ferge!
Hva i alle dager er det som har skjedd??? Noen som vet om de har fått ny og \"ung&energisk\" ledelse, eller? De selger jo til og med en uke på luksushotell tre tusen kroner billigere enn to flyseter??? Snakk om å skyve fra seg gamle kunder... :-(

Epicuristen

Apollo; eller skrinet med det rare i... Vi har bestilt kun fly til Lesvos i høst med dem. For en måneds tid siden ringte jeg for å høre om dem hadde transfer til nordsiden av øya, hvilket dem hadde. Og da vi booket transferen fikk vi billetten tusen kroner BILLIGERE summa summarum... Må være skrekkelig billige buss-seskaper på Lesvos... :drunken:
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

polyanna

Quote from: \"Anders\"Det kan jaggu virke sånn! De har laget til en ny og ufyselig nett-side, og skal plutselig ha dobbel pris for \"kun-fly\"-billetter fra Bergen til Santorini!
Hallo??? KLM ble plutselig veldig attraktive... vi er muligens seks mennesker som skal reise sammen, og for tolv tusen kroner kan man sitte de tre timene ekstra på ferge!
Hva i alle dager er det som har skjedd??? Noen som vet om de har fått ny og \"ung&energisk\" ledelse, eller? De selger jo til og med en uke på luksushotell tre tusen kroner billigere enn to flyseter??? Snakk om å skyve fra seg gamle kunder... :-(
QuoteJa, den nye nettsiden til Apollo har jeg også stusset over. Merkelig. Den gamle siden var enklere å navigere i, dessuten ga den mer og bedre info.

At flyprisene nå er merkelig høye, gjør at jeg i likhet med deg og flere andre vurderer andre selskap. For den som selv helst vil velge bosted, kunne forflytte seg underveis og ha en mer leksibel ferie, er ikke chartertur et godt alternativ. - Så ellers til min forundring en restplass til Kalymnos - uspesifisert - til næmere 7000,- for en uke! Kalymnos er en av de billigste øyene når det gjelder hotellpriser. Dette rimer ikke...

Anders

Og nå må de skjerpe seg... hadde egentlig bare planer om en kjapp-kjapp-tur direkte til Santo, men hvorfor betale fire tusen for en uke med Apollo (kun fly!) når jeg kan betale tre tusen for to uker med SAS? Må jo bare hilse Apollo og si at det er uaktuellt...

Kristian

Quote from: Anders on 18. Apr 14, 09:37:01
Og nå må de skjerpe seg... hadde egentlig bare planer om en kjapp-kjapp-tur direkte til Santo, men hvorfor betale fire tusen for en uke med Apollo (kun fly!) når jeg kan betale tre tusen for to uker med SAS? Må jo bare hilse Apollo og si at det er uaktuellt...


Det har det egentlig vært fra Oslo i flere år. I 1999 reiste vi med Apollo over Athen 14 dager rimelig. Kun fly med 1 overnatting.
I 2001 3 uker via Santorini 2500 tilsammenen for 2 person. Måtte riktignok via Stokholm for å bestille. Men skitt au.

Deretter har det bare vært sorgen. Dersom man skal planlegge ørlite.

Hopp-på tur i september for 1 uke er ikke min greie.

12. september 2014 skal de ha nesten 12000 for 3 uker kun fly uten mat og transfer. 2 stykker.

Det billigste 3 uker kun fly jeg fant var vel  snaut 8000.

Hadde tur/retur Aten for 3700, men pga av ankomst fikk jeg ned til Santorini for 2660 for to personer.

Noe av det får jeg tilbakee, men uansett langt billigere enn det billigste til Apoloo.

Ving er noe rimeligere til Chania, og det er greit dersom man legger opp til en Landsbyhopping på Kreta.

Uansett, det skrytet Charterselskapene i sin tid kom med:

Billig "kun fly" og utreise et sted og hjemreise fra et annet sted er blitt til tull.

"legg opp din egen reise" betyr betal tredobbelt med Charterselskapene.
Kristian/Planer er til for å utsettes

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...