Logg inn med Facebook eller Google!

Planlagte reiser 2006-2008

Started by Ole, 26. Feb 07, 23:27:48

Previous topic - Next topic

-POE-

Även vi drar till Karpathos!
20/9 - 4/10.
Bostaden vaktas av tre påtända HIV & rabiessmittade karatemästare.
//PO

Gita

Oj, PO, skall du också dit! Vad trevlig, vill gärna höra vad du tyckte sedan...

Tänk om man kude ha en hellasträff på Pelagos...

Gita

Quote from: \"Mixelite\"Som annonsert drar vi til Chios 23. juni(huset blir ikke tomt, bare sånn i tilfelle noen plyndrere leser forum;-))

I tillegg skal jeg, nærmest koste hva det koste vil, ha to uker på husmorferie i september. Antagelig fra den 15. Husbonden skal til Canada på jakttur og kommer hjem 8., så jeg _kan_ reise da også, selv om det blir litt hektisk. Vi får se.

Mix - precis vad jag har tänkt på när folk skriver in här vart och när de skall åka... \"tänk om någon läser och känner igen oss och bryter sig in\".

Men när ingen har sagt något, så har jag tänkt att jag är överdrivet nitisk... men ändå, man vet aldrig!

Margrethe

Quote from: \"Tommy\"september, till Karpathos, kanske  :wink: .

Skal du til Karpathos i september, Tommy! Så kult!  :smile:  Tror nemlig jeg også skal en tur til dit, mot slutten av september. Hadde jo vært veldig koselig å få treffe både deg og Mikke!
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Tommy

Quote from: \"Margrethe\"
Quote from: \"Tommy\"september, till Karpathos, kanske  :wink: .

Skal du til Karpathos i september, Tommy! Så kult!  :smile:  Tror nemlig jeg også skal en tur til dit, mot slutten av september. Hadde jo vært veldig koselig å få treffe både deg og Mikke!

Det hade vart mycket skojigt o träffas på Karpathos i september, Margrethe, jag har i vart fall boka en biljett dit då  :grin:

 :smile: Tommy
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Margrethe

Quote from: \"Tommy\"Det hade vart mycket skojigt o träffas på Karpathos i september, Margrethe, jag har i vart fall boka en biljett dit då  :grin:

 :smile: Tommy

Samtidig som Mikke, eller? 20.september, var det ikke det? Jeg tror at jeg skal reise dit 23.september! :smile:
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Gita

Nej, nu blir jg avundsjuk! Jag vill också vara där då...

Tommy

Quote from: \"Margrethe\"
Quote from: \"Tommy\"Det hade vart mycket skojigt o träffas på Karpathos i september, Margrethe, jag har i vart fall boka en biljett dit då  :grin:

 :smile: Tommy

Samtidig som Mikke, eller? 20.september, var det ikke det? Jeg tror at jeg skal reise dit 23.september! :smile:

Jag har bokat den 23;e jag å,  från Köpenhamn, Mikke från Göteborg den 20:e har jag för mig. Ska vi dela taxi  :smile: ?
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Margrethe

Quote from: \"Tommy\"Jag har bokat den 23;e jag å,  från Köpenhamn, Mikke från Göteborg den 20:e har jag för mig. Ska vi dela taxi  :smile: ?

Så moro! Jeg har ikke bestilt noe enda, men venninna mi har satt seg opp på ferie den uka, så det er vel best å få det i orden, tenker jeg.. :wink:  Hvis ikke blir det vel bråk. :mrgreen:  Så det er ganske sikkert at vi befinner oss der da, ja!
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Mixelite

Quote from: \"Ingrid\"
Quote from: \"winther\"Gled deg til Athytos :smile: ,nydelig liten by med flotte strender!

Åååhh, har du vært der?? Så herlig. Jeg tar gjerne imot noen tips om stedet. Jeg har aldri vært på Halkidiki før, og må vel innrømme at det ikke var det området i Hellas som fristet meg aller mest, men så fant jeg bilder fra Athytos og det ser jo flott ut der. En by hvor det faktisk bor
grekere, og som ikke bare er bygd opp for turister.

Slutter meg til Winther. Atytos er en super by! Idyllisk og med trivelige mennesker. Iallfall da vi var der for 9 år siden :) Litt slitsomt å gå opp igjen fra stranden, men... veldig koselig der nede! langs klippekanten ligger det restauranter med flott utsikt. -Og høyere priser...

Vi bodde på Cristopher og hadde bakeren rett rundt hjørnet. Til Kalithea er det bare en kort spasertur og til Hanioti en liten busstur. Vi fant ikke så mye å utforske i området egentlig, så det ble mest badeferie. Vi leide bil og kjørte til Thessaloniki en dag. En tur inn dit anbefales! Og vi var nede i den lille landsbyen hvor Lilleput har gjester... Nea Skioni? Idyllisk! Og en flott strand. En super plass å nyte en middag og solnedgangen :)

Ingrid

Så fint det høres ut i Athytos, Mix. Og så artig at både du og Winther har vært der. Jeg har jo Karpathos som min soleklare favoritt i Hellas, men det jo greit å utvide horisonten litt...  :smile:

Liv

Quote from: \"Ingrid\"Så fint det høres ut i Athytos, Mix. Og så artig at både du og Winther har vært der. Jeg har jo Karpathos som min soleklare favoritt i Hellas, men det jo greit å utvide horisonten litt...  :smile:

Hele Halkidiki er flott!  :grin:
Det mest turistifiserte stedet er Hanioti,ellers det mange perler.
Vi har bodd flere steder,bare vært på dagstur til Afythos.
Sikker på at du får en fin ferie.
Du må ta deg en tur inn til Thessaloniki.

Halkidiki er  veldig forskjellig fra Karpathos,som jeg kjenner godt.Men,som du sier greitt å utvide horisonten.Hver øy,hvert sted i Hellas er unikt!

Siste innlegg i forumet

Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...
Re: Godt Nytt År 2024 !
by Katta | 21. Jan 24, 21:34:43
Litt i seineste laget, men Godt Nytt År 2024 ...